17:59
Районний семінар-практикум "Індивідуальний виховний маршрут"

    9 грудня 2016 року на базі Степненської зш І-ІІІ ступенів під керівництвом методиста РМК Сорокіної М.Є. відбувся семінар-практикум для заступників директорів з виховної роботи «Індивідуальний виховний маршрут». Представники закладів освіти району ознайомилися із питаннями профорієнтації у школі, роботою шкільного самоврядування та діяльністю психологічної служби школи у виявленні і розвитку інтересів  учнів при виборі професії. В ході семінару було представлено:

  1. Анкетування учнів щодо вибору майбутньої професії

  2. Відкриту виховну годину в 6 класі на тему «Професії наших батьків»

  3. Презентацію учнівського самоврядування
  4. Психологічний тренінг «На порозі професійного вибору».

Заступник директора школи з НВР Момот О.О. представила роботу з профорієнтації в школі, в рамках якої проводяться виховні години, круглі столи, конференції, зустрічі з представниками навчальних закладів і відвідування учнями Днів відкритих дверей ліцеїв, коледжів, інститутів  м.Запоріжжя.

З метою виявлення професійних схильностей учнів проведено анкетування учнів 8-10 класів. Результати показали, що:

  1. вибір професії у житті людини є важливим;
  2. вагомим є здобуття спеціальності у навчальних закладах;
  3. при можливості отримання освіти за кордоном, більшість учнів хотіли б працювати в Україні.

У житті кожного є момент, коли необхідно прийняти для себе одне з найважливіших рішень – вибрати справу до душі, за покликанням, тобто професію. Адже від того, наскільки правильно зроблено вибір професії, залежить суспільна цінність людини, її місце серед людей, задоволеність професійною діяльністю, фізичне і психологічне здоров'я і, на кінець, радість і щастя. З метою профорієнтації класний керівник Семеренко Лілія Анатоліївна презентувала відкриту виховну годину в 6 класі «Професії наших батьків». Учні знайомилися із різноманітністю професій, їх типами і характеристиками, розповідали про професії своїх батьків. На урок були запрошені батьки, які повідомили учнів про особливості, переваги своєї професії та значення її у житті людини і в суспільстві. Виховна година зорієнтувала учнів на свідомий вибір професії,  любов до праці, повагу до людей будь-якої професії.

Учнівське самоврядування – спосіб організації життя учнівського колективу, нелегка й водночас цікава справа.  Учнівське самоврядування сприяє розвитку лідерських якостей молодих людей, забезпечує виховання активної життєвої позиції, громадянських почуттів, створює можливості для самореалізації та саморозвитку школярів, сприяє вихованню у дітей якостей успішної особистості: впевненості у своїх силах, оптимістичного світосприйняття, бажання жити, творити, перемагати.

Учнівське самоврядування школи під керівництвом куратора Міністерства корисних справ учителя фізики Крюкової Людмили Владиславівни презентували свою структуру та напрямки роботи. Лідери учнівського самоврядування звернули особливу увагу на волонтерську діяльність. Школа є постійним учасником благодійних акцій «Поміч бійцям АТО», «З Луганщиною разом!», «Подаруй прапор українському солдату»,  «Подаруй солдату свято», «Великодній кошик солдату», Всеукраїнської акції «Марш миру» та  акції зі збору пластикових кришечок, проведено благодійні ярмарки  «Підтримай солдата». На зібрані кошти придбані військові штани, шкарпетки і передані  військовій частині А1978.

Проводяться виховні заходи з  учасниками АТО.

Другий рік школа співпрацює з волонтером із Запоріжжя Оленою  Ярошенко.

 У жовтні проведено благодійний ярмарок  «Дякуємо вам, наші захисники» на придбання корисних продуктів та малюнків, плакатів та листів від учнів школи. Олена Ярошенко передала їх бійцям 23-го окремого мотопіхотного батальйону  «Хортиця» в с.Павлополь Донецької області.

Мультимедійна презентація протягом усього свята вдало доповнювала розповідь.

Практичний психолог школи Кужільна А.С. провела з учнями 9 класу профорієнтаційне заняття з елементами тренінгу «На порозі професійного вибору». Метою тренінгу було формування загальної готовності до професійного самовизначення, активізація проблеми вибору професії, розширення уявлення про світ професій і схильності людини. У ході тренінгу учні виконували різні вправи, отримали нові знання про світ професій, аналізували їх якості, недоліки і переваги, співвідносили свої можливості з майбутньою діяльністю, проявили свої інтереси та схильності. Вони усвідомили важливість правильного вибору професії та велику ціну помилки в цьому виборі.

Категорія: Шкільні події | Переглядів: 207 | Додав: Stepne-s | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar